یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش.

کلیپ سکسی با زیرنویس فارسی/غربی ها باز به احادیث اسلامی روی آورده اند

کلیپ سکسی با زیرنویس فارسی/غربی ها باز به احادیث اسلامی روی آورده اند/ الیزه ژاکوتی (س)، در این کلیپ سکسی به حدیث پیامبر اسلام می پردازند
النظافته من الایمان،در این ویدیو، یکی از بانوان بسیار مومن، با ارایه (قری) بسیار دیدنی و سکسی، بر این حدیث نبوی تاکید کرده و و با رقصی سکسی ، مسایلی را درباره حمام و وان و شستشوی بدن لطیف خود به استحضار مسلمین گرامی می رسانند.
این ویدیو با زیرنویس فارسی است، و نام خواننده مذکور الیزه ژاکوتی است ،این بانو طلبه حوزه علمیه پاریس واحد بانوان هستند.
فکر می کنم این جزو اولین کارهای الیزه بود که خیلی هم معروف شد.
نکته های علمی (!):
یک- نمی دانم چرا این آهنگ را زمانی که مستقیما در کانال من در خود یوتیوب می بینم، زیرنویسش حذف می شود، اما اینجا نشان می دهد، اگر برای شما هم زیرنویس فارسی را نشان نداد و خواستید برای کسی این ویدیو را بفرستید، بهتر است آدرس این پست وبلاگم را فوروارد کنید.
دو- برای دیدن زیرنویس، تبلیغات یوتیوب را حذف کنید(در بالا،سمت راست تبلیغ، علامت ضربدار برای حذف است!)
سه- حتما به ماهی کوچولو قرمز بر روی باسن الیزه دقت کافی و وافی اعطا بفرمایید، شاید رستگار شدید!
چهار- برای به اشتراک گذاشتن این ویدیو در فیس بوک به این آدرس بروید.
پنج - بنیانگذار و رهبر کبیر انتقلاب ، امام خمینی (ره):

((ای کاش من هم یک ماهی کوچولو قرمز بودم !))

۹ نظر:

  1. كدوم مسلمونى به عيسى موسى توهين ميكنه؟
    اونوقت توى نكبت خود فروخته كه مادر جونتو هم ميفروشى گه هاى زيادى ميخورى؟
    بوزينه تو تخم چپ منم نيستى.
    تا ميتونى صفا كن كه اون دنيا ميله پرچم آمريكارو ميكنن تو كونت.
    مردم ايران همه كسخلند اونوقت تو تخم جن روشنفكرى؟
    راستى مامانت دوتا ماهى قرمز داره.

    پاسخحذف
  2. خیلی بی شرفی که به مقدسات دینی دیگران توهین میکنی
    برو از مادرت بپرس که چندتا بابا داری

    پاسخحذف
  3. مدیر سایت حرومزاده ای

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دمت گرم داداش واقعا که ان شاالله که با شمر مهشور بشی حروم زاده

      حذف
    2. آق ببخشید دنبال wc بودم. دیدم اینجاست. قصد داشتم به این تفکر قشنگت پی پی کنم. مرسی

      حذف
  4. به مامانت سلاممو برسون ماهی قرمز کوچولوی من!

    پاسخحذف
  5. کیر توادبت مادرجندهبااین ساتت

    پاسخحذف
  6. بی شعور هر گهی میخوری به اعتقادات مردم بی احترامی نکن.یه اخرتی هم هست ازما گفتن

    پاسخحذف
  7. OSKOLE BINAMUSE ...................KHARAB!!!!!!!!!!!!!!!!KHAK TU SARET!!!!!DUSTAN MARHAMAT KARDAN RUT HAME KARI HAM KARDAN......DASTESHUN DARD NAKONE......BAZAM KHAK TU SARET...LASHIE DAYUS

    پاسخحذف

دیدگاه خود را بنویسید و ما را در بهتر شدن یاری کنید